.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو تجمع همزمان مقابل استانداری مازندران؛
بانوان: امنیت می خواهیم/ مرغداران: مرغ صنعتی تولیدی استان مشکل آنفلوآنزا ندارد
شمال نیوز: جمعی بانوان ساروی بصورت خودجوش مقابل استانداری مازندران تجمع کرده و نسبت به قتل و حوادث اخیر رخ داده برای زن و دختران ساروی اعتراض خود را اعلام کردند. / همزمان با این تجمع ، جمع کثیری از تولیدکنندگان مرغ ...

شمال نیوز: از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه حدود 50 بانوی ساروی بصورت خودجوش مقابل استانداری مازندران تجمع کرده و نسبت به قتل و حوادث اخیر رخ داده برای زن و دختران ساروی اعتراض خود را اعلام کردند.

 به گزارش خبرنگار شمال نیوز؛ این زنان با در دست داشتن بنرهایی از نیروی انتظامی برقراری امنیت را خواستار شدند.

سردار مسعود جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی نیز در میان این تجمع کنندگان حضور پیدا کرده و با شنیدن صحبت های آنان گفت: قاتل زن جوان میاندورودی در طی دوهفته پیدا شد واتفاق دیگر برای دختر ساروی نیز خودکشی با قرص برنج بوده است.

وی افزود: ما روی این قضایا سرپوش نمی گذاریم، چرا که همه اینها فرزندان ما هستند .


همزمان با این تجمع ، جمع کثیری از تولیدکنندگان مرغ استان مازندران با حضور در مقابل استانداری مازندران اعتراض خود را نسبت به نوسان قیمت مرغ و به صرفه نبودن قیمت تمام شده آن برای تولیدکنندگان به مسئولان مازندران اعلام کردند.

به گفته این مرغداران ، نوسان قیمت تمام شده و بیماری آنفولانزای پرندگان موجب خسارت سنگینی به آنان شده است و اجازه خروج مرغ تولیدی آنها به خارج از استان داده نمی‌شود در حالی که مرغ صنعتی دارای آنفلوآنزا نبوده است.

به گزارش شمال نیوز؛ سردار مسعود جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی مازندران و احمد مظفری مدیر اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران در میان تجمع کنندگان حضور پیدا کرده و با آنان گفتگو کردند.

خاطرنشان می گردد تولیدکنندگان مرغ مازندران در ماه های گذشته نیز تجمع های دیگری نسبت به نوسان قیمت مرغ داشتند. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 تير 1394
چند ماه قبل اداره کل دامپزشکی اقدام به برگذاری مانور بر علیه بیماری انفلوانزا نمود و کلی اعتبار مالی هم هزینه شد .میخواستم بدونم هدف از اجرای مانور نابود کردن صنعت مرغداری در استان بود؟
نا شناس 2 تير 1394
تجمع مرغداران بحث قیمت نبوده، بلکه بخاطر بحث آنفلونزا بوده که مرغهای صنعتی استان اجازه خروج ندارند و این باعث تلفات چند هزار قطعه ای در استان شده.واقعاً شرایط برای مرغداران سخت شده
حسن -راهبند 2 تير 1394
قرص برنج؟؟!!اونم تو شالیزار؟؟!!!سردار ماه رمضان هستش لطفا رعایت کنید
نا شناس 2 تير 1394
خیلی مشخصه مخفیانه عکس گرفتین! جرات نداشتین بعنوان خبرنگار ظاهر شین و عکس بندازین ! خوب میدونین سطح ازادی تو این خراب شده چقده
علی 2 تير 1394
مدیر روابط عمومی مگر تصمیم گیرنده است؟!
نا شناس 2 تير 1394
مرغ داری چه ربطی به جعفری نسب داره?اچن اگه راست میگه بره همون قاتل ها رو بگیره که کل دنیا صدا کرده...
نا شناس 3 تير 1394
بی تدبیری مسئولان داره صنعت طیور کشور رو با ورشکستگی و وابستگی به خارج روبرو می کنه.
دلسوز 3 تير 1394
وقتيكه استانداري ومجموعه اقتصادي استان تعطيل شده وضع مرغدار بدبخت بهتر نمي شود فقط اين صنعت بوده كه با تباش خود بخش خصوصي داشت كج دار مريض فعاليت مي كرد كهاون هم به جهت بي كفايتي مديران استاني در نحوه مديريت برعوامل بيروني به نابودي كشيده شد الان طوري شده كه تهراني ها همچنان دارن به سر اين صنعت مي زنند اقاي استاندار . رييس جهاد استان .دامپزشكي وصنعت ومعدن تجارت چه كار مي كنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.